logo-mini

نرم افزار حرفه ای تبدیل فرمت های ویدیویی – Video to Video Converter 2.7

به اشتراک گذاری این پست

نرم افزار حرفه ای تبدیل فرمت های ویدیویی – Video to Video Converter 2.7

از نصب نرم افزارهای مختلف تبدیل فرمت فیلم خسته شده اید؟ نرم افزاری میخواهید که بتواند تمام فرمت های رایج فیلم را به یکدیگر تبدیل کند؟ ما به شما این نرم افزار (؟) را معرفی میکنیم!

بهترین در جهان و کل دنیا و دیگه آخره همه کانورتور ها و اینا!!!!

 

نسخه جدید نرم افزار مبدل فایل های ویدیویی Video to Video Converter ، قادر به تبدیل بیش از 300 فرمت مختلف تصویری به یکدیگر است. این نرم افزار میتواند فیلم های شما را جهت سازگاری و پخش در انواع دستگاه های دیجیتالی، موبایل، تبلت، دستگاه های خانگی و غیره تبدیل کند.نرم افزار کانوتور Video to Video Converter نه تنها یک تبدیل کننده حرفه ای است، بلکه میتواند کارهایی مثل ویرایش (بریدن قسمتی از فیلم) و همچنین رایت فیلم بر روی DVD را نیز انجام دهد. همچنین قادر است تا فایل های زیر نویس را وارد کرده و فیلم خروجی را به همراه زیر نویس به شما تحویل دهد.

این نرم افزار علاوه بر فرمت های ویدیویی، قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد و از بیش از 70 فرمت مختلف صوتی پشتیبانی میکند.

محمدرضا محمودی

محمدرضا محمودی هستم ، سعی شده در این وبلاگ مطالب مفید و کارامدی قرار بگیره ، از اینکه وقت میگذارید و مطالب رو مطالعه میکنید متشکرم... حتما نظرات خودتون رو ارسال کنید


نظر بدهید