logo-mini
آپگرید و اتصال اپن کارت به انواع اتوماسیونها نظیر سپ و سایر ERP

توسعه اپن کارت و اتصال اپن کارت به sap و انواع ERP

به اشتراک گذاری این پست

توسعه اپن کارت و اتصال اپن کارت به sap و انواع ERP

اگر شما هم نیاز به توسعه و آپگرید فروشگاه ساز اپن کارت خود دارید ما برای شما اینکار را انجام خواهیم داد ، از تمام نسخه های مارکت ساز تا نسخه 2.2 و حتی نسخه 3 اپن کارت که به تازگی در دسترس قرار گرفته است ، میتوانیم آنرا به جدیدترین نسخه اپگرید نماییم.

اپگرید فروشگاه ساز اپن کارت دو نوع میباشد:

  1. اپگرید و بروز رسانی پایگاه داده و در نهایت انتقال اطلاعات به نسخه جدید
  2. بروز رسانی فایل ها و امکانات به نسخه جدید

مورد اول با بیش از 99% موفقیت انجام میشود و در بیشتر مواقع به درستی انجام میشود ولی در مورد دوم بعضی از ماژول ها به علت پیچیدگی زمان بیشتری برای توسعه مجدد از ابتدا نوشته میشود که در زمان و هزینه کلی پروژه تاثیر بسزایی دارد.

برخی از موارد جدید صورت گرفته میتوان به توسعه کامل وب سرویس و API و استفاده کامل از تمام امکانات اپن کارت در قالب soap و اتصال کامل ربات تلگرام و استفاده از آن به عنوان سرویس اضافی برای اعلانات اشاره کرد.

از توانمندی های جدید میتوان اتصال کامل نرم افزار اپن کارت به انواع سیستم های سازمانی نظیر SAP اشاره کرد.

 

ERP چیست :

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (به انگلیسی: Enterprise resource planning) (به اختصار ERP)، شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرم‌افزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی بصورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت می‌نماید.ERP به معنای مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان یا 4M (Man, Machine, Material, Money) (مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی) می‌باشد و به سازمانها و شرکتها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

اطلاعات بیشتر 

 

اتصال اپن کارت به ERP - sap 

 

 

SAP اس ای پی چیست :

اس آ پ (به آلمانی: SAP AG) (شماره اسناد بهادار بین‌المللی: DE0007164600، FWB: SAP, NYSE: SAP) یک شرکت نرم‌افزاری آلمانیاست که عمده شهرتش را مدیون تولید نرم‌افزارهای سازمانی در زمینه مدیریت عملیات تجاری و روابط با مشتریان است. دفتر مرکزی این شرکت دروالدورف در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان واقع شده و دفاتر و شعب دیگری نیز در نقاط مختلف جهان دارد. شرکت SAP AG در ژوئن ۱۹۷۲ توسط پنج تن از مهندسان سابق IBM کار خود را در شهر مانهایم آلمان تحت عنوان «تحلیل سیستم‌ها و توسعه برنامه‌ها» شروع کرد. پس از مدتی این عنوان را به «سیستم‌ها، محصولات و برنامه‌های پردازش داده» تغییر داد و اولین محصول خود را در ۱۹۷۳ تولید کرد.

 

اطلاعات بیشتر

 

محمدرضا محمودی

محمدرضا محمودی هستم ، سعی شده در این وبلاگ مطالب مفید و کارامدی قرار بگیره ، از اینکه وقت میگذارید و مطالب رو مطالعه میکنید متشکرم... حتما نظرات خودتون رو ارسال کنید


نظر بدهید