logo-mini

پنل های پیامک و تبلیغات پیامکی از حرف تا عمل!

به اشتراک گذاری این پست

پنل های پیامک و تبلیغات پیامکی از حرف تا عمل!

بهترین پنل پیامک چیست ؟

تبلیغات هوشمند با پیام کوتاه و …

و هزار تا شعار دیگه که توسط شرکت های ارایه پنل پیام کوتاه ارایه میشود.

ما ایرانی اینقدر افراط میکنیم در هر چیزی تا لوس و کم اهمیت شود…

از ارسال ایمیل گروهی تا خرید شارژ سیم کارت تا ارسال پیام کوتاه…

از فروشگاه اینترنتی ….که همه میخوان دیجی کالا بشوند…همه میخواهند همه چی شوند!

الان بری بقالی کنار ماست و پنیرش سایت هم طراحی میکنه و اشانتیون پنل sms هم میدهد!

یه وضعیتی هستا…


دقت در خرید پنل :

1- اول رایگان تست کنید…تست…تست …تست قبل از خرید.

اصلا شاید تو کار شما جواب نده پیام کوتاه.

2- بابت پنل بدون خط اختصاصی پولی ندهید!

قیمت ها هم بستگی به فارسی و انگلیسی بودنش  داره..

نمیخواهم در مورد قیمت صحبت کنم…چون کلی بحثه!

3- نوع خط میتونه 1000-2000-3000-5000 یا ثابت باشه! هر کدوم که میدونید بهتره!

در کل ایران حداکثر 6- الی 7 شرکت هستند که خدمات پیام کوتاه ارایه میدهند  و بقیه نماینده هستند!!!

1- فرا پیامک – فروش پنل >> 98 درصد پنل های موجود ماله این شرکت هست

2-آتیه داده پرداز 2000 >>> همه معروف ها با این شرکت کار میکنند

3- مگفا 3000  >>> دولتی و مشتریان خاص خودشو داره

4- ارمغان 5000

5- اسانک 021

6- خط 1000 …یادم نیست

در ضمن پنل پیام کوتاه باید کاملا وب بیس و اینترنتی باشد.


مقایسه پنل ها و خطوط هم بی فایده هست..همشون یک کاری رو انجام میدهند..

نهایتا سرعت ارسال و ریپورتش میتونه متمایز کننده باشد…(هزینه اولیت دارد)

البته شرکت های مثل ما – سامانه گستر آکو – پول تمام sms های نرسیده و مشکل دار رو به حساب مشتری حداکثر تا 72 ساعت برمیگردونیم!


سیکل یک تبلیغ خوب

1- بررسی متن پیام (خلاصه مفید بدون گیر و گور با لحن نسبتا رسمی و ساده )

2- انتخاب جامعه هدف

3- انتخاب زمان مناسب برای ارسال

4- تعریف روش های پیگیری..مانند جواب دادن کاربر و گیرنده پیام.

در کل :

چه پیامی – در چه زمانی – به چه کسی – برای چه هدفی – باید برسد؟

ایا زیر ساخت پاسخگویی به بازخورد پیام کوتاه را داریم؟!؟!؟

آیا اطلاعات ما کافی بود و یا سایت ما اماده و هماهنگ با موضوع پیام ما هست؟؟؟

– اصل یکپارچگی تبلیغات اینجا میتونه کمک کنه…همه ابزارهای اطلاع رسانی باید با هم همسو و هماهنگ باشند…

ایمیل – سایت – شماره های تماس-اپراتور-اطلاعات بیشتر و…. این میتونه سلیقه ای باشه!


ارسال پیام کوتاه برای مخاطبینی که شما را نمی شناسند کاملا اشتباه هست زیرا کمتر از 5 درصد جواب خواهند داد.

ارسال منطقه ای و کد پستی و…. هیچ اهمیتی نداره…وقتی بازار هدف رو نمیدونید …با پیام کوتاه فقط سرمایه رو ازبین میبرید..البته در مقیاس کوچک تست کردنش هم میتونه جواب بده.

البته همیشه استثنایی هم وجود داره!


چند دلیل که مردم هیچ علاقه ای به پیامک های دریافتی ندارند؟؟ یعنی اعتباری قایل نیستند براش!

1- دزدی و کلاهبرداری..که خودش اصلا یه جریانیه….

2- راحتی خرید و بی نام نشان بودن فرستنده..الان میتونید با 50.000 تومان همه چی بخری با اطلاعات غیر واقعی و همه رو بزاری سره کار!

3- عادی شد ن و تکراری شدن…طرف sms میبینه…حالت تهوع میگیره! یا نخونده ..حذف

4- مرتبط نبودن زندگی طرف به متن پیام…

برای من پیام اومده سولاریوم و کاشت ناخن! یعنی ته هدفمند

یا برای اقام اومده برنده شدید ربع سکه …

و….هزار تا شعر دیگه


البته اینها تحقیقات و کار میدانی من بود که زیاد پرس و جو کردم و هم در مجموعه خودمون پنل و خدمات پیام کوتاه ارایه میدهیم…


بهر حال تبلیغات حرف اول رو میزنه و به نظر میاد قبل از یک تبلیغ خوب باید از مشاوران خوب که هم تبلیغات رو میشناسند و هم آداب و روش های ارایه آنرا کمک گرفت…


بهترین استفاده پیامک اطلاع رسانی میتونه باشه با یک جامعه شناسایی شده و مشخص!

مثل بانک به مشتریاش….مثل هیئت به نفراتش….مثل جلسه و کنفرانس برای اعضاش و…

هزار تا گروه مخاطب که همشون مشخص هستند…

البته یک بانک هایی هم در اینترنت هست که بانک مشاغل و… هست و میتونه در بهترین حالت 35 تا 45 درصد واقعی باشه و اینقدر متن پیام شما باید خوب و واقعی باشه که طرف رو جذب و وادار به واکنش کنه!


نتیجه :: هر کاری رو باید به دست متخصص سپرد…اول مشاوره ، بازارسنجی و  بازاریابی و در نهایت فروش خوب!


ممنون میشم نظرتون رو در موارد بالا یا معرفی شرکت یا … به من بگید…

محمدرضا

محمدرضا محمودی هستم ، سعی شده در این وبلاگ مطالب مفید و کارامدی قرار بگیره ، از اینکه وقت میگذارید و مطالب رو مطالعه میکنید متشکرم... حتما نظرات خودتون رو ارسال کنید


نظر بدهید