logo-mini

۷ عادت آدمهای موفق دنیا

به اشتراک گذاری این پست

۷ عادت آدمهای موفق دنیا

افراد موفقی که امروز میبینیم نتیجه عادات خوبشان هستند.عادات خوب شما ۹۵% از شرایط زندگی شما را تعیین می کند.

سلام دوست خوب من

 

امروز مطلبی را از سایت آقای برایان تریسی برای شما می نویسم که رعایت آنها می تواند زندگی من و شما را دگرگون کند.

 

من خودم هر وقت کمی از این عادات را بیشتر کردم و تمرکز بیشتری داشته ام به موفقیتهای بیشتری رسیده ام.

 

به شما هم پیشنهاد می کنم همین حالا اقدام کنید.

 

به یاد داشته باشید هر چیزی که هم اکنون دارید یا در آینده به دست می آورید نتیجه کیفیت عادات خوب شما خواهد بود. با ایجاد عادات خوب و هدف محور در خود , شما می توانید زندگی موفق و مرفه ای داشته باشید.

 

مطمئنم که  شما هم می خواهید موفق تر و بهترین باشید.

 

موفقیت در زندگی انسانها بیش از ۲۵۰۰ سال است که توسط متفکران و فیلسوفان مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است. من (برایان ) خودم بیش از ۳۰ سال است که در حوزه موفقیت مطالعه می کنم.من چه عادات خوبی را می توانم در آدمهای موفق پیدا کنم.من (برایان ) ۷ عادت را شناسایی کردم که شما باید آنها را در خود توسعه دهید , اگر می خواهید در همه زمینه ها موفق شوید.

 

پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

عادت اول : هدفگرا باشیم

 

اولین قدم جهت اینکه هدفگرا باشیم این است که اهداف زندگی خود را بدانیم . آنها چیستند , به وضوح و کاملا مشخص.اهداف بلند مدت , میان مدت و کوتاه مدت و برنامه های روزانه تان .

 

اکثریت موفق دنیا به شدت هدفگرا هستند.آنها میدانند دقیقا چه می خواهند , آن را می نویسند , راه و برنامه خود برای دستیابی به آن را می نویسند و دایما در حال بررسی اهداف و برنامه های خود در هر روز هستند.

 

 

 

عادت دوم : نتیجه گرا باشیم

 

عادت دوم آدمهای موفق توسعه نتیجه گرایی می باشد.قدم اول این است که بهبود مداوم در مورد کارهایی که داریم انجام می دهیم داشته باشیم تا در هر مرتبه نتیجه از نتیجه قبلی بهتر باشد و خود به خود ما بهتر و بهتر خواهیم شد. قدم دوم استفاده صحیح از زمان است . باید به طریقی عمل کنیم و اولویت بندی کارها به صورتی باشد که مهمترین ها اول و همچنین کارهای با الویت کمتر در قسمتهای پایین لیست کارمان باشد. این کار باعث می شود که به صورت خودکار اهداف مهمتر ما که قسمت عمده ای از نتایج ما را در بر می گیرند تحقق پیدا کنند.

 

 

 

عادت سوم : عمل گرا باشیم

 

سومین عادتی که شما باید در خودتان توسعه بدهید عملگرایی است.همانطور که می دانید عالم بی عمل بدرد هیچ کس نمی خورد.این عادت یکی از مهمترین از ۷ عادت آدمهای موفق می باشد. پس اقدام کنید. برنامه مشخص داشته باشید , نتایجی که به دنبال آن هستید کاملا واضح و مشخص باشد و بلافاصله اقدام کنید. سعی کنید در خود روحیه ای به وجود آورید که هر چه سریعتر همه کارهایی که باید انجام دهید را تمام کنید.

 

 

 

عادت چهارم :  مردم دار باشیم

 

چهارمین عادت موفقهای دنیا مردم داری آنهاست. ارتباطات خود با دیگران شامل خانواده دوستان همکاران و هر آنکه با آن ارتباط دارید را نقطه تمرکز زندگی خود قرار دهید.هر چقدر هم که شما دانشمند یا موفق باشید تا کسی دور و بر شما نباشد نه کسی می فهمد که شما چه کرده اید و نه شما احساس خوبی از موفقیت خود خواهید داشت.پس حوزه ارتباطات خودتان را گسترش دهید و برای ارتباطات خود وقت بگذارید. مهمترین سرمایه شما  ارتباطاتان هستند پس از آن به خوبی مراقبت کنید و آن را جزء عادتهای خود کنید.

 

عادت پنجم : بدن سالم داشته باشیم

 

شاید تا به حال این جمله را زیاد شنیده باشید – عقل سالم در بدن سالم –

 

یکی از عادتهای دیگر آدمهای موفق این است که به سلامتی خود اهمیت می دهند. اضافه وزن خود را رصد می کنند. اهمیت می دهند که چه می خورند و بدنشان به چه چیزهایی نیاز دارد. باید گوش جان به بدن بسپاریم به همه اعضای بدن توجه کنیم که آیا همه در سلامت کامل هستند یا نه.

 

یادتان باشد که مهمترین عادت آدمهای موفق در بین این ۷ عادت همین عادت است.

 

به خاطر اینکه اگر زنده و سالم نباشی موفق نمی شوی

 

 

 

عادت ششم : صادق باشیم

 

ششمین عادت آدمهای موفق صداقت آنهاست. حتما شنیده اید

 

بزرگترین سیاست در زندگی صداقت است

 

صادق بودن یعنی اینکه اول با خود صادق باشیم . دقیقا بدانیم چه می خواهیم و چه کرده ایم , چه می کنیم.

 

اطرافیان ما بدانند منظور ما دقیقا” از رفتارهایی که با آنها داریم چیست؟

 

همه چیز واضح و روشن و حتما دروغ نگفتن از بزرگترین آنهاست

 

 

 

عادت هفتم : با نظم باشیم

 

هفتمین عادت نظم شماست , این عادت گارانتی همه ۶ عادت قبلی شماست. در صورتی که شما نظمی در انجام امور خود نداشته باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.با نظم شخصی می توانید خیلی موفق شوید. شاید موفقیت تدریجی و کند باشد ولی رو به جلو می باشد و همین ارزشمند است و شما موفق خواهید بود.

 

 

 

کلام آخر

 

مطمئنم اگر هدفگرا باشید ,  نتیجه گرا باشید , عملگرا باشید , مردم دار باشید , بدن سالم داشته باشید ,  صادق باشید و با نظم باشید شما هم می توانید جزء موفقهای دنیا شوید.

 

پس همین حالا اقدام کنید , نگویید از شنبه , نگویید از اول ماه دیگر , همین حالا بشینید و چند ساعتی برای خود و آینده خود وقت بگذارید. بنویسید هر آنچه که می خواهید , برنامه کاری تان را بنویسید و از فردا صبح دست بکار شوید عادت سوم مردم موفق دنیا را فراموش نکنید.

 

عالم بی عمل نباشید

 

بسیار دیده ام سخنوران و کسانی که راجع به موفقیت حرف می زنند و خودشان اندر خم پیچ اولند.

 

پس جزء آندسته نباشید.

 

همیشه پیروز باشید

محمدرضا محمودی

محمدرضا محمودی هستم ، سعی شده در این وبلاگ مطالب مفید و کارامدی قرار بگیره ، از اینکه وقت میگذارید و مطالب رو مطالعه میکنید متشکرم... حتما نظرات خودتون رو ارسال کنید


نظر بدهید